I. Úvod
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě, který se nachází na adrese www.premiovehovezi.cz.
Provozovatelem internetového obchodu je společnost: EKOFARMA ADRŠPACH s.r.o., se sídlem Ratajova 1113/8, Kunratice, Praha 4, 148 00 IČO: 25977733, DIČ: CZ25977733 (dále jen „prodávající“)
Internetový obchod www.premiovehovezi.cz se zabývá prodejem potravin v bio kvalitě a veškeré smluvní vztahy, uzavírané prostřednictvím tohoto internetového obchodu, jsou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem, zákon č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a je-li zákazníkem spotřebitelem, pak také zákonem o ochraně spotřebitele, zákon č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
II. Zboží
Zboží a jeho ceny, které uvádíme na internetových stránkách, jsou pro nás závazné, s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou uvedeny včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
III. Uzavření kupní smlouvy
1) Kupní smlouva je uzavřena v případě, že kupující objedná na e-shopu zboží a prodávající objednávku kupujícího přijme. Přijetí objednávky je neprodleně oznámeno kupujícímu informativním e-mailem, zaslaným na jeho e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Uzavřenou kupní smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě vzájemné dohody kupujícího a prodávajícího, na základě zákonných důvodů či v případě, že prodávající není schopen zboží dodat (např. v důsledku jeho nedostatečného množství, vyšší moci apod). Před odesláním objednávky je kupující povinen překontrolovat všechny zadané údaje. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že je mu znám obsah těchto obchodních podmínek a že s jejich obsahem souhlasí.
Minimální hodnota objednávky pro odběr ze dvora (prodejna) není stanovena.
Minimální hodnota objednávky pro rozvoz na odběrová místa je 500 Kč.
Minimální hodnota objednávky pro rozvoz službou MESSENGER je 500 Kč.
2) Registrace a slevy
Lze dohodnout speciální ceny a podmínky pro velkoodběratele, restaurace a další skupiny zákazníků.
IV. Platební podmínky a cena zboží
Platby na e-shopu jsou uskutečňovány platbou předem nebo platební kartou. Při odběru zboží ze dvora lze kupní cenu hradit platební kartou nebo hotově. Pokud z technického důvodu či jiného důvodu nespočívajícího na straně prodávajícího není při osobním odběru platba kartou možná, je kupující povinen uhradit zboží v hotovosti.
Cena objednaného zboží je ihned viditelná na konci nákupního procesu a cena konečná je potvrzována e-mailem, příp. sms zprávou (s ohledem na toleranci dle skutečné váhy masa viz dále níže).
Konečná cena může být mírně upravena, dle skutečné váhy masa (max. ±10 %). Jelikož prodávající není schopen při porcování masa zaručit přesnou váhu na gram (tedy například celé kilo), je počítáno s tolerancí ±10 % při váze. V důsledku toho se při vyzvednutí/doručení může cena změnit dle skutečné váhy masa. O této změně je kupující informován před odebráním/doručením masa. Maso, které je vyzrálé a balené v ochranné atmosféře a zraje i po zabalení. Jeho váha může mírně kolísat. Toto není na závadu. Cena konečného produktu se stanovuje v den bourání.
V. Doručování
Dostupnost objednaného zboží a termín, kdy bude zboží k dispozici, oznamuje prodávající prostřednictvím potvrzovacího e-mailu, či sms zprávy. V případě, že je objednané zboží vyprodáno, bude prodávající kupujícího o této situaci neprodleně informovat na zadaný e-mail. Byla-li uhrazena kupní cena, bude kupujícímu vrácena, nedohodne-li se kupující s prodávajícím na dodání jiného zboží. Daňový doklad k doručovanému zboží je součástí dodávky.
Pro převzetí zboží je možné zvolit dva způsoby (vždy za splnění níže uvedených podmínek):
1. Závozy dle vyhlášeného aktuálního rozvozového plánu.
2. Vyzvednutí přímo na farmě na adrese EKOFARMA ADRŠPACH, Horní Adršpach 26, Adršpach 549 52. Otevírací doba prodejny pro výdej objednaného zboží je úterý až pátek od 7:00 do 15:30 hodin nebo po předchozí telefonické dohodě.
3. Rozvoz prostřednictvím externí služby MESSENGER. Tato služba je zpoplatněna dle aktuálního ceníku a podmínek externí služby. Pokud však hodnota jedné objednávky převyšuje částku 2.500 Kč, je rozvoz zdarma.
VI. Reklamace
1) Reklamace
Zboží zakoupené v eshopu, je nutné reklamovat nejpozději v poslední den spotřeby. Případné reklamace jsou řešeny a posuzovány individuálně. Chce-li kupující zboží reklamovat, je nutné kontaktovat prodávajícího e-mailem, do kterého kupující opíše údaje z etikety (nebo ji vyfotí) a popíše závadu. Dále kupující kontaktuje prodávajícího telefonicky na telefonní číslo +420 775 734 578. Následně bude dohodnut konkrétní postup reklamace zboží. Pokud se jedná o vadu balení, je nutné pořídit fotografii a také zaslat prodávajícímu e-mailem.
Při reklamaci je vždy nutné produkt vrátit zpět, pro posouzení vady balení nebo vady masa/zboží. O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem. Při uznání reklamace budou kupujícímu peníze vráceny zpět formou bankovního převodu.
Vakuové balení
Ihned po bourání je hovězí maso baleno do sáčků vlastní vakuovou baličkou a označeno etiketou s informacemi a datem spotřeby. Vakuové sáčky po odsátí vzduchu pevně obemknou balenou porci a při skladování v chladu a temnu významně prodlouží trvanlivost takto baleného masa. Určující pro spotřebu je datum uvedené trvanlivosti společně s datem balení. Trvanlivost udávaná na internetových stránkách je ve dnech od data balení (nikoli dodání). Při vakuovém balení může vzniknout větší množství volné šťávy (v žádném případě se nejedná o krev), která se ve vakuu uvolňuje přirozenými procesy a není na úkor kvality masa. Její množství je závislé na věku zvířete, na délce zrání masa a na dalších faktorech ovlivňujících zrání masa.
Maso balené ve vakuu mírně změní barvu po určitém čase. Tato změna je způsobená absencí kyslíku a nemá vliv na kvalitu. Před přípravou je nutné maso vždy vybalit z vakuového sáčku a nechat vydýchat. Po nějaké době se mu vrátí barva i vůně. Na závadu není ani mírně nazelenalá barva masa i šťávy. U vakuově balených mas typu žebra, či mas s kostí může manipulací dojít k proražení obalu. Pokud kupující narazí na porušený obal, je nutné maso neprodleně zpracovat nebo zamrazit. Mrazit lze také ve vakuovém balení.
VII. Zrušení objednávky a odstoupení od kupní smlouvy
Většina dodávaného zboží podléhá rychlé zkáze, proto jej zejména z hygienických důvodů nelze vrátit. Pokud nastane situace, kdy zboží bude možné vrátit, veškeré náklady na vrácení nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn uplatnit nárok na náhradu snížením hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.
1) Jedná-li se o spotřebitele
Odstoupit od kupní smlouvy, uzavřené v souladu s těmito obchodními podmínkami, může spotřebitel (kupující) nejpozději do 2 dnů od obdržení potvrzovacího e-mailu či SMS, a to zasláním e-mailu či SMS na kontaktní e-mail, či telefonní číslo.
Odstoupit od kupní smlouvy lze také v případě nákupu zboží, které nepodléhá rychlé zkáze, a to do 14 dnů od jeho převzetí (bez ohledu na způsob převzetí zboží, či provedení platby). V takovém případě má kupující povinnost vrátit zboží kompletní, v původním obalu, bez známek opotřebení, či poškození na své vlastní náklady.
Důvod vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy nemusí kupující uvádět. Částku plně odpovídající ceně za zboží s případnými náklady na dodání ke kupujícímu (poštovné), je prodávající povinen uhradit do 14 dnů, a to od doručení zboží k prodávajícímu, nebo od odstoupení od smlouvy v případě, že zboží nebylo ještě dodáno kupujícímu. V těchto případech kupující zašle prodávajícímu číslo bankovního účtu, na který má být hotovost zaslána, a to na e-mail admin@premiovehovezi.cz
2) Jedná-li se o podnikatele
Objednávky, které bude podnikatel (kupující) uskutečňovat v rámci svého podnikání, mohou být zrušeny pouze po předchozí oboustranné domluvě.
3) Storno objednávky
Objednávku lze stornovat pouze písemně e-mailem.
Objednávku lze stornovat bez náhrady nejpozději do termínu uzávěrky objednávek.
Pokud stornujete objednávku před závozem, jste povinni uhradit vzniklé náklady (příprava, balení, bourání atd., a pokud se zboží ve lhůtě spotřeby nepodaří prodat, tak i celou jeho hodnotu)
V den závozu již není možné objednávku stornovat.
V případě osobního odběru v prodejně musíte být osobně nebo v zastoupení přítomni. Pokud nastane situace, kdy si zboží nemůžete vyzvednout, neprodleně nás informujte na telefonním čísle a domluvíme se na alternativním předání. Pokud se s Vámi nebudeme schopni domluvit, budete nuceni uhradit vícenáklady, které nám mohou vzniknout.
VIII. Ochrana osobních údajů
Odesláním objednávky kupující souhlasí, že poskytnuté osobní údaje bude prodávající zpracovávat a uchovávat v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu kupní smlouvy. Kupující má právo na informaci, jaké údaje o něm prodávající eviduje a tyto údaje má oprávnění měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující je oprávněn písemně sdělit, že již nechce dostávat obchodní sdělení, které je mu zasíláno na e-mailovou adresu získanou v souvislosti se zasláním jeho objednávky.
IX. Řešení sporů, informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Uzavřením kupní smlouvy se kupující spolu s prodávajícím společně zavazují, že veškeré případné neshody vzniklé v souvislosti s uzavřením či uzavíráním kupní smlouvy se nejprve pokusí vyřešit smírnou cestou. V případě, že se tak nestane, budou případný spor řešit obecné soudy.
Prodávající informuje všechny spotřebitele podle ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, že v případě, kdy dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem jako kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, www.coi.gov.cz.
X. Kontaktní údaje
Kontaktními údaji kupujícího jsou e-mail, telefonní číslo a adresa, které zadává v průběhu své objednávky. Takto poskytnuté údaje jsou pro účely realizace kupní smlouvy považovány za závazné.
Kontaktními údaji prodávajícího jsou: e-mail obchod@premiovehovezi.cz, tel. +420 775 734 578, kontaktní osoba Monika Pohlová.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.10.2025